Kort sammanfattning av morgonen

Det är fjärde dagen i rad som jag inleder med en powerwalk. Jag känner mig väldigt duktig och disciplinerad men jag vet att jag kommer att få ett sammanbrott om denna intensiva vecka med träning och stram kosthållning inte kommer att ge effekt.
Dagens promenad blev endast 65 minuter lång. Jag ska köra ett axelpass plus ett spinningpass lite senare under dagen och måste spara lite krafter - med ett intag på 1200 kcal per dag måste man hushålla med energin.

Jag tog vägen förbi Pan-ica imorse och såg löpsedlarna: Agneta Sjödin ska skilja sig. På löpet. Precis som om denna nyhet skulle vara en sensation av något slag. Hon har väl förbrukat ett stort antal män genom åren. Inte sant?

Såg även att Pan-ica kortpris den här veckan på kycklingfilé. 49 kronor kilot. Eftermiddagens inköp.




Kommentarer
Postat av: sanna

söt bildhihi

2009-09-03 @ 09:45:22
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0