Männen briljerar idag

Imorse fick nog Alex Schulmans samtliga kvinnliga läsare en liten glädjetår i ögat då han i ett inlägg på sin blogg bad SVT om ursäkt för att han ställde in sin medverkan i deras morgonprogram. Han ställde helt enkelt in sin resa till Göteborg och den pågående bokmässan för att hans sambo blivit sjuk, och han inte hade hjärta att låta en sjuk mamma ta hand om en bebis.

Jag log när jag läste vad han hade skrivit. En så otroligt omtänksam handling som tyvärr inte är självklar för alla, men borde vara.

När man sedan läser om Henrik Shyfferts skoningslösa och brutala sågning av lyxludret Anna Anka - och att han dessutom har stake nog att göra det öga mot öga - blir man varm i hela hjärtat. Och vansinnigt stolt!

Alex. Henrik.

Jag bugar mig för er idag! Jäklar vilka härliga grabbar ni är!

Kommentarer
Postat av: Therese

Håller med! Man SKA ställa upp för mamman och barnet.Men det är inte alla som gör, tyvärr! Grattis Amanda DU har valt rätt pappa till ditt /erat barn!



Många kramar Mia och hoppas att du får en fin helg!



Du är det ok om jag frågar en sak? HUR gör du då länkar med endast en text?Som in detta inlägg, då det står "sågning" och så kommer man in på sidag.Hoppas att du har lust att förklara för en dummy :-D

2009-09-25 @ 14:18:37
Postat av: Maria

Det är lätt!

När du skriver ett inlägg, finns det massa olika symboler ovanför, t ex så du kan göra kursiv stil på texten.

På andra raden, tredje från vänster, finns en symbol som ser ut som en liten kedja.

Kopiera inlägget du vill länka till.

Markera ordet i texten, t ex "sågning".

Klicka på kedjesymbolen och klistra in din länk. Klicka infoga. Klart!



Testa. Hör av dig om det inte fungerar.



Kramen!

2009-09-25 @ 14:24:35
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Therese

Ska testa!Tack för hjälpen med en reservation för att återkomma vid probelm :-)

Kram

2009-09-25 @ 15:50:06
Postat av: Therese

Kan du tänka dig att jag klarade de!

Tusen tack för hjälpen!

Kram..Igen då:-)

2009-09-25 @ 16:43:47
Postat av: Maria

Bra, Tress!

Men jag är inte förvånad - för jag är en teknisk idiot. Kan jag, kan alla =)

2009-09-25 @ 17:14:50
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Mika

"Lyxludret Anna Anka". Men dina idoler i kungafamiljen, som blivit FÖDDA in i ett privilegierat liv högt ovanför oss andra dödliga kritiserar du inte.

2009-09-26 @ 09:56:22
URL: http://mikaaalto.bloggsida.se
Postat av: Maria

Nej, för de gör en strålande insats för Sverige. De hade blivit utsatta för exakt samma avundsjuka och missunnsamhet om de hade blivit folkvalda att utföra samma jobb.

Har de egentligen så "privilegierat" liv egentligen? Att få kritik för varenda steg man tar, även när de stegen är i rätt riktning?



Men jag förstår varför männen älskar Anna Anka. Är det inte en sån fru alla vill ha (fast då kanske med ett mer tilltalande yttre)?

2009-09-26 @ 10:10:07
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0