Nervöst

Trots att jag har en fantastiskt rolig vecka att se fram emot, vaknade jag med oro i magen imorse. Det skrämmer mig - min intuition brukar stämma.
Det kanske är en naturlig reaktion - det är en viktig jobbintervju jag har framför mig i morgon bitti. Jag har förberett mig med att vända upp och ner på hela klädkammaren efter en lämplig utstyrsel att ha på mig vid tillfället - man vill ju göra ett bra helheltsintryck.
Gjorde till och med en manikyr igår kväll - jag tror inte att jag har ägnat mina naglar en sekunds uppmärksamhet de senaste året.
Arbetsintygen är kopierade och lagda i en mapp.

I eftermiddag ska jag på skojakt. Behöver ett par respektabla skor på jobbintervjun. Sedan ska jag förhoppningsvis träffa min goda vän Henrik på en fika - han kanske kan lugna mina nerver en smula.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0