Nu har den kommit!

Dumsnål som man är ibland, tog jag ekonomifrakt vid senaste bokbeställningen. Det tar verkligen extra tid - dessutom orkade inte brevbäraren dela ut EN bok, så jag fick skicka bud till COOP (mamma som har bil) för att hämta ut den (har inte Posten spårat ur fullständigt? - snart finns det inga brevlådor kvar ens).
Men nu är den i min ägo - Camilla Läckbergs "Fyrvaktaren". Signerad av författarinnan själv.

Har dock ett par kapitel kvar i Jeffery Deavers spännande "Det trasiga fönstret" innan jag kan börja med Läckbergs. Det kommer förmodligen att bli mycket läsning i helgen. Dessutom ska jag ju skriva ett eget alster klart tills på måndag. Och koncentrationsnivån är lika med noll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0