Planering a och o

När man vill gå ner i vikt - eller komma i form - är planeringen allt. I synnerhet när det gäller maten. Jag ser alltid till att ha matlådor klara i frysen - på så sätt blir man inte frestad att äta snabbmat då det finns bra mat tillgänglig hemma.
Idag är det en "matlagningsdag". Vilket innebär att jag gör flera olika rätter och fryser in i portionslådor. Bland annat ska jag göra kryddiga laxfärsbiffar och en kycklinggryta med bambuskott.
Recept på dessa kommer senare under dagen.

Naturligtvis står träning på schemat också.


Kommentarer
Postat av: Therese

Fan vad duktig du är!Eloge till dig.



Lycka till med mat och träning.

Kram

2009-09-06 @ 10:21:15
URL: http://familjelivet.wordpress.com
Postat av: Maria

Tack, snälla! Det går riktigt bra med båda - får se resultatet på tisdagmorgon efter min "Biggest loser"-utmaning.

Kram!

2009-09-06 @ 11:53:57
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0