RTFQ x 2

Framförhållning är ju min nya grej. Därför satt jag mig ner och gjorde lite förberedelser inför kursen imorgon kväll. Läste igenom anteckningarna från förra veckan och.... upptäckte att det vi faktiskt gick igenom då var person- och miljöbeskrivningar.
Jag kan utan att överdriva säga att just det är det mycket snålt med i den berättelsen jag fick ihop. Jag fick direkt en idé i huvudet vad den skulle handla om (när man har haft de männen jag har haft i mitt liv så är det inte svårt att finna inspiration till en berättelse som ska heta "En underbar ondska") men just det där med person- och miljöbeskrivningar föll liksom bort ur minnet. Hade inte en tanke på det när jag skrev.

Vilket förde tankarna direkt till en fruktad flyginstruktör som fortfarande är ökänd i branschen. Han skrev alltid på tavlan innan ett prov:


RTFQ x 2


Read The Fucking Questions... Twice.

Jag anammar det tills nästa vecka. Promise.


Kommentarer
Postat av: Ber

Har haft honom, klart annorlunda snubbe vill jag säga...

2009-09-22 @ 11:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0