Vilodag

Idag är det en så kallad "vilodag" från gymmet, vilket innebär att min träning kommer bestå endast av promenader (tar en lång på morgonen och en lång på eftermiddagen). Musklerna behöver få sin vila, så det blir inget lyftande i vikter idag.

Stryketräningen har jag den gångna veckan delat in på fyra pass och här är en resumé på veckans träningsagenda hittills:

Måndag

Powerwalk: 1 h 30 min
Styrka: rygg, biceps, mage 45 min

Tisdag

Powerwalk: 1 h 30 min
Styrka: bröst, triceps, mage 45 min

Onsdag

Powerwalk 1 h 30 min
Stryka: ben 45 min

Torsdag

Powerwalk 1 h 5 min
Stryka: axlar, mage 45 min
Spinning: 45 min

En riktigt skön fördelning och så kommer upplägget på träningen att se ut en tid framöver på ett ungefär. Tre pass spinning per vecka är också med i planeringen - beroende på hur klasserna ligger i förhållande till tid och möjlighet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0