Dagens outfit: oömma kläder

En riktigt effektiv förmiddag har jag haft. Känner mig nästan som en grovarbetare. Min uppgift på gårdsstädningen blev att ansa buskar (inga skämt om det, tack - jag förstår vart tankarna går). Saken är ju den att när man är igång så blir man ju väldigt inspirerad att fortsätta hemma också. Så jag begav mig till kommunens Flügger-butik för att köpa trallolja samt färg så jag kan måla om balkongräcket.
Men jag fick stränga order av killen i butiken att lugna mig med att båda olja och måla. Det är helt enkelt för kallt fortfarande.
Så tumregeln för att olja in trallar och måla balkongräcke är: Kan man ha bikini på sig utan att få lunginflammation så är det fritt fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0