Den heliga stunden är kommen

Man skulle kunna tro att det första jag gör när jag kommer hem och har ett avsnitt av "LOST" inspelat är att slänga mig framför tvn för att titta på det.
Nej, så är det inte. Att se "LOST" är en helig stund för mig. Det gör man inte hur som helst. Det är ingenting man gör när man är halvt medvetslös efter att ha sovit sammanlagt två timmar på två dygn.
"LOST" kräver inte bara min fulla uppmärksamhet. "LOST" förtjäntar den.

Under natten har jag återhämtat mig någolunda. Sov nio timmar i sträck.

Så nu är stunden kommen. Nu hänger jag upp "Do not disturb"-skylten, stänger av mobiltelefonen, ignorerar fullkomligt allting annat runt omkring mig och ägnar mig helt och fullt åt det senaste avsnittet av "LOST".

En bättre söndag än denna kan jag inte tänka mig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0