En fnurra på tråden mellan mig och gymmet

Efter nyår började man med en ombyggnation på gymmet där jag tränar. Bland annat utlovades en ny spinningsal. Trevliga nyheter, tyckte jag, eftersom den dåvarande spinningsalen var alldeles för liten samt att en uppfräschning av lokaler alltid är lika roligt.
I måndags när jag var där (för första gången på två och en halv månad) så var den så kallade ombyggnationen klar. Vilket innebar att man halverat ytan på gymmet och i mitten gjort en inhängnad av spinningcyklarna.
Nu står maskiner och vikter bokstavligt talat på varandra och gymmet påminner starkt om prinsessan Dianas äktenskap. A bit crowded.
Jag kör där sommaren ut. Sedan ska jag leta efter ett annat gym att träna på.
Vårt förhållande är över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0