Gladare av shopping, en av mina Mattias samt hemmafixaren Martin

Jag har haft bättre veckor. Faktum är att den senaste veckan har varit någonting av en utmaning för mitt humör. Och när man känner sig lite låg som jag gör i skrivande stund är det tillåtet att... shoppa!
I dag styrde jag kosan mot NK - det lite finare och exklusivare varuhuset i huvudstaden - och köpte en bordslöpare samt två matchande handdukar från Den officiella bröllopserien (snart har jag finansierat hela bröllopet själv och då behöver inga "hederliga" skattebetalare gnälla över kostnaden för det).
Efter det, samt ett besök på Friday´s med en av mina Mattias, var jag mycket gladare.

Och gladast av allt blev jag idag av få träffa hemmafixaren Martin i hög person på ett jobbmöte. Imorgon kommer han att prata blommor på SVT´s morgonprogram, ca 9.40. Missa inte det, för allt i världen!

(Ska vi ordna en namninsamling så att han får ett alldeles eget program i TV?)


Ibland behöver man ta en paus i pluggandet för att uppdatera sig i "Se och hör".

Kommentarer
Postat av: Tress

Ja absolut!

Byt ut Martin Timell och Lulu, nääär som helst.Jag missar tyvärr Martins tips på den verkliga sändningstidentiden men ser det ibland på nätet. Bara säg till om en lista går ut:-)

Kram och må gott!

2010-04-14 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0