Hej då, vintersäsong!

Igår var det besök hos Arbetsförmedlingen och idag är det dags att lämna tillbaka uniformen. Jag gillar att ha uniform på jobbet. Det underlättar livet och sparar in en massa onödig tid som man annars lägger på att stå och fundera på morgonen över vad man ska ha på sig (ni anar inte hur många timmar av en kvinnas liv som går åt till den frågeställningen).
Fast den tar upp en faslig massa plats (tillsammans med två väskor - en stor och en liten - som tillhör). Så nu kan jag faktiskt röra mig i klädkammaren (som jag funderar på att börja kalla för "walk-in-closet". Känns trendigare på något sätt).
Jag läste någonstans att ungefär 80% av det en kvinna har i sin garderob är saker som hon aldrig har på sig. Det kan väl inte stämma?!
Kanske ska göra en liten inventering i min "walk-in-closet" i eftermiddag...


Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Wow! Den där garderoben vill man verkligen ha..

2010-04-20 @ 11:37:52
URL: http://frida.blogg.se/
Postat av: louis

Great, Thank you for your work!

2010-10-19 @ 12:29:01
URL: http://www.louisvuittonspeedy.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0