Kunglig prägel i köket

Det har piffats i det Larssonska hemmet idag. Jag har en tendens att bli lite hyperaktiv när jag är arbetslös (även när jag har arbete vid närmare eftertanke). Nåväl, idag kom bordslöparen från Den officiella bröllopsserien på plats. Härom dagen kom jag på att jag hade en dekorativ prinsesskrona i förrådet som jag kunde göra någonting trevligt med. Så idag köpte jag en rosbukett i siden som jag lade i den.


En lite mer "vårig" ton. Tidigare hade jag två ljus som dekoration där prinsesskronan nu står, men jag tänder inte ljus lika ofta sommartid. Det behövs liksom inte.


Nej, nej, nej. Jag använder inte handdukarna från Den officiella bröllopsserien att torka disk med. De hänger där endast som prydnad. Samma sak med grytvanten från Harrod´s (har en julvante därifrån också som jag pyntar med till jul).


I köksfönstret: höga vaser och ljuslyktor ("love" + "light") från SIA Home fashion.

Sakta men säkert börjar mitt hem att bli redo för det kungliga bröllopet.


Kommentarer
Postat av: Tress

Vad fint du har Mia!

Lääängtar tills jag kan ha prytlar på mina bord..Än så länge är JR lite för pillrig av sig och det får aaaldrig stå kvar.(I-landsproblem, jag vet)



Trist för alla att du inte kunde vara med på SVT:s debatt:-( Och missa chansen att visa upp dig för Foppa:-)



Vore så kul att träffas över en fika någongång.Intresserad?

Kram och må så gott!

2010-04-20 @ 08:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0