Men jag kommer och firar dig, kungen!

Trots min postiva inställning till kungafamiljen har jag aldrig tidigare tagit mig till Slottet kungens födelsedag för att fira honom (AB). En stor anledning till detta är att det i vanliga fall är hockey-VM vid den här tidpunkten på året, och av någon anledning spelar Sverige alltid match just på Valborgsmässoafton (tradition ju!).
I år är hockey-VM senarelagt och då har jag absolut ingen orsak att inte bege mig till Slottet. Klockan 11.00 startar firandet på Yttre borggården (tyvärr hittar jag inte länken till programmet för dagen).

Festligheterna tar inte slut där. Efter det ska jag gå och fika med The Martin i Gamla stan. Det om något är en högtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0