Ovälkommen gäst

Nog för att det är varmt i solen just nu och man därav får så mycket vårkänslor att man knappt kan hantera dem. Men... jag känner mig inte riktigt redo för ovälkomna gäster inomhus ännu.
Större delen av dagen har jag haft balkongdörren öppen för att släppa in lite frisk luft och vädra ut vintern. Kan ni tänka er att en mygga då kände för att smita in och bosätta sig här? Det var vi inte överens om.
Just nu jagar jag den ovälkomna gästen med mitt el-rack. När det gäller myggor är det no mercy. Då ränner jag runt lägenheten som besatt och nynnar på ledmotivet till James Bond-filmerna.


Pierce Brosnan däremot är mycket välkommen hem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0