Tips på hur man bäst förför en kvinna

Vanligtvis brukar våren gå i kärlekens tecken. I takt med att solens strålar gör entré höjs den erotiska temperaturen inom oss.
I år verkar hela landet ha drabbats av kärlekskris.
Inte nog med att Madde och Jonas verkar ha en fnurra på tråden; nu har även Idol-Erik gjort slut med sin tjej (jag har ingen aning om vilka dessa personer är, men jag förmodar att rubriken jag läste i tidningen syftar på en deltagare ifrån "Idol").

Därför ska jag ge kärleken en liten knuff i ryggen och generöst dela med mig ett gott råd till landets män hur de bäst fångar en flicka i vår.
Hemligheten ligger i håret.

Tjejer älskar när killar leker med deras hår. Det är bland det bästa vi vet. Ska man vinna hennes hjärta på allvar så ska man tvätta håret på henne. Då är saken klar. Tro mig.

Jag vet bara en enda kvinna som inte tyckte om att bli pillad i håret och det var min farmor. Men det får mig att tänka på talesättet "den som inte tycker om katter var en råtta i sitt liv".

Håret, killar. Jag lovar att det ger utdelning.


Världens mest kopierade frisyr?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0