Devalvering i förorten

Visserligen finns planerna på att så småningom jämna vårt förortscentrum med marken och börja om från början ("gör om - gör rätt"). Men redan nu försvinner min favoritinredningsbutik från kommunen. Fick på omvägar höra igår att de hade total utförsäljning med 30-70% rea.

Efter träningspasset i förmiddags gick jag förbi för att se om det fanns någonting av intresse kvar. Jag har länge haft ögonen på ett gammeldags handfat med tillhörande ställning. Det fanns naturligtvis inte kvar. Så det blev inga fynd inhandlade idag.

Lika bra det. Jag ska ju bli med dubbelsäng. Ny soffa behöver jag också. Samt någon som hjälper till att betala för kalaset.

Kommentarer
Postat av: Betty

Ut och ragga! Är du riktigt snäll i orden kanske Martin ställer upp! ;)

2010-08-14 @ 05:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0