Mark Levengood gör mig alldeles varm i hjärtat

Min jourtjänstgöring började halv sex imorse. För att vara lite förberedd och pigg ifall någon ringde mig så gick jag upp vid fem och satte mig vid datorn ett tag.
Efter en stund ledsnade jag på det och lade mig framför tvn istället. Där somnade jag naturligtvis.

När jag vaknade upp var det en intervju med Mark LevengoodTV4. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser honom. Vilken fantastiskt utstrålning han har! Han förmedlar verkligen positiv energi.

Jag antar att jag gillar kloka människor, helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Peter S

Delar din syn på Mark. Han säger mycket klokt. Men tror du inte vi påverkas till viss del av hans charmiga sjungande dialekt? Int fan kan man bli suuur på en som taalar så trevlikt..

Tänk om han talat gnölig öschötska eller Eskilstunamål istället? Tror inte det blivit samma succé..

2010-08-22 @ 12:32:37
URL: http://petersvanberg.se/
Postat av: Maria

I vanliga fall får jag faktiskt kårar på ryggen när jag hör finlandssvenska. Mark är nog den enda som kommer undan med den dialekten.

Men han säger så kloka saker. Han är nog en mycket intelligent man.

2010-08-25 @ 08:32:15
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0