Perfekt liten kokbok för söndagsbrunchen

Varenda en av småbutikerna i vårt förortscentrum har total utförsäljning. Om det beror på en eventuell ombyggnad av hela centrum eller bristande kundunderlag vet jag inte riktigt ännu. Hur som helst så är det rea i de få butiker som faktiskt finns kvar där.

Igår var jag dit en sväng för att fika med en av mina Mattias. Efter en trevlig stund över en latte gick vi över till bokaffären. I vanliga fall handlar jag alla mina böcker på nätet men är det rea så kan man ju i alla fall titta.

Mycket riktigt hittade jag någonting! En helt förtjusande liten bok som hette "Våfflor & pannkakor" (av Kate Habershon) med härligt onyttiga recept perfekta för en söndagsbrunch. 70 kronor kändes som rena fyndet!

Rekommenderas till alla som är lika barnsligt förtjusta i onyttigheter som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0