Mycket Norrland i höst

När jag tecknade kort på mitt "nya" gym så tog jag en rikstäckande variant eftersom jag är på språng ganska ofta. Och det kommer jag sannerligen att vara i september! Många hotellnätter kommer jag att tillbringa i Norrland; Luleå och Umeå för att vara exakt.

Fördelen med att ligga borta på hotell är att man har tid att göra det som man kanske inte hinner med i samma utsträckning hemma: gå och träna (även om det är någonting jag prioriterar på hemmaplan också), läsa böcker, gå på promenader.
Man tenderar ju att hitta på så mycket annat hemma och i regel finns det ju en massa "måsten" där som man inte har på hotell. Dammsuga och diska slipper man till exempel.

Nu när min träning fått en nytändning har det hög priortitet även när jag är borta. Dessvärre är den bittra sanningen den att den träningskedjan jag tecknat kort på inte har anläggningar i Norrland över huvud taget. Det nordligaste belägna ligger i Gävle.
Sämst!

Så det får bli träning i andra former i Luleå och Umeå i höst för mig. Jag får packa ner promenadskorna och ge mig ut på upptäcksfärd helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Betty

Dom flesta hotellen har väl gym numera?

2010-08-17 @ 21:32:04
Postat av: Maria

Jag hoppas på det, Betty, även om ett par raska promenader i friska luften också kommer att göra mig gott :)

2010-08-17 @ 22:43:03
URL: http://princessjinx.blogg.se/
Postat av: Betty

Ta med dig ett par stavar, det är så underbart skönt.

2010-08-18 @ 00:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0