Vatten - vilket otyg!

Prio ett på min "att göra"-lista idag: ringa tandläkaren.

För ett par veckor sedan, när min tandläkare förmodligen precis gått på en välförtjänt semester (jag är mycket förtjust i den snälla människan) tappade jag en lagning i en tand. Jag ringde omgående bara för att få höra ett inspelat meddelande i örat som informerade om att praktiken skulle öppna igen idag, den 9 augusti.

Så i flera veckor har jag väntat på att få boka en tid (inte så att jag ser fram emot själva behandlingen eller kostnaden av den, utan jag vill bara att tanden ska bli lagad).

Det första jag gjorde imorse var att ringa för att boka en tid. Då hördes ett inspelat meddelande som informerade att det varit en vattenläcka i byggnaden under sommaren och att patienter hänvisades vidare till jourmottagningar i Stockholm.

Vilket otyg! Det finns nämligen INGEN annan tandläkare som får titta på mina gaddar än snälla Henrik.

Vatten har verkligen inte varit mitt element de senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0