Dagen so far

Jag tog ett välbehövligt break ifrån tomteverkstan på förmiddan för att träna lite. Eftersom termometern visade på minus 21 grader när jag skulle ge mig iväg gjorde jag någonting jag aldrig trodde jag skulle sänka mig till: jag tog bilen till gymmet.
Men jag kände att det var befogat idag eftersom jag var rädd att jag skulle frysa ihjäl på vägen annars.

När jag kom ner i garaget upptäckte jag att det saknades luft i ett däck. Så idag har jag för första gången i mitt liv fyllt på luft i ett bildäck.
Fruktansvärt primitiv syssla i 21 minusgrader. Eller över huvud taget. Jag behöver inte göra det igen. Det är karlagöra.

Nu är jag dock redo att sätta igång med mitt skapande av julgodis. Närmast på agendan står Rocky road, Lion bars, saffransknäck och en laddning till med vit ischoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0