Fredagspanelen om missuppfattningar och rädslor

VECKANS FREDAGSPANEL:

1. VILKEN ÄR DEN STÖRSTA MISSUPPFATTNING OM DIG?

Jag är egentligen osäker på vad det finns för missuppfattningar om mig eftersom jag är vaccinerad mot skitsnack. Dessutom känns det som slöseri med både energi och tid att engagera sig i vad andra tycker och tänker om ens person.
Jag har så pass mycket skinn på näsan att jag inte bryr mig.

2. VILKET ÄR DITT PARTYTRICK?

Har inget faktiskt. Jag brukar imponera med min matlagning bara.

3. VAD LÄGGER DU ALLDELES FÖR MYCKET PENGAR PÅ?

El. Jag tycker att min el är alldeles för dyr och därför gör jag allt jag kan här hemma för att minska förbrukningen. Tidigare lade jag ner massor med pengar på pocketböcker men där har jag bättrat mig sedan jag återupptäckte fördelen med biblioteket samt att pockethögarna i sovrummet blev så höga att de föll ihop.
Insåg att jag måste läsa lite ur högarna innan jag köpte nya böcker.

4. VEM VAR DIN FÖRSTA KÄRLEK?

Jag minns inte den första - jag minns bara de största.

5. NÄR VAR DU RIKTIGT RÄDD SENAST?

Igår när jag återigen insåg att vi svenskar engagerar oss mer i "Idol"-finalen än medmänsklighet. Det är en skakig och skrämmande grund att bygga en trygg framtid på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0