Lite uppvärmning inför Dubai

För att värma upp lite inför den hardcore-shopping som jag tänker ägna mig åt i Dubai över nyårshelgen så valde jag att besöka Sollentuna centrum idag.

Återigen fick jag bekräftat att det händer någonting obehagligt med kvinnor när de blir mammor. Deras hjärnor fungerar inte. Det kan de bara inte göra om man ställer barnvagnar och blockerar ingången till butikerna så att andra kunder varken kan ta sig in eller ut. Det är precis som om jorden cirkulerar kring dessa kvinnor och inte solen.

Dagens bästa fynd: 70 % rabatt på tamponger. Jag köpte tre gigantiska påsar och får väl hoppas innerligt att jag a) inte kommer i klimakteriet alldeles för snart b) inte blir gravid inom den närmsta framtiden.

Kommentarer
Postat av: Peter

Hear, hear säger jag apropå småbarnsmödrars beteende.

Trevlig resa!

2010-12-29 @ 23:13:02
Postat av: Tress

Jo jag vet VISSA mammor gör sådant.Lämna barnen hemma med pappan istället och alla vinner :-)

Gott nytt år!!

2010-12-30 @ 13:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0