Marias fredagsmorgon i ord

Det kan bero på att det idag bara är en vecka kvar till OS (förstår ni? En vecka!) för imorse vakade jag upp på ett strålande humör. Jag lyxade till och med till det lite och bryggde ett par koppar av det svindyra Starbuckskaffet som jag sparat till "speciella tillfällen". Min tjänstgöringstid går ut klockan tolv, sedan har jag ledig helg.

Fast jag har egentligen inga roliga saker på agendan idag: Först och främst ska jag fortsätta att jaga Tele 2 så jag kan säga upp mina fasta abonnemang (tro mig när jag säger att det är lättare att få direktkontakt med självaste statsministern) och sedan ska jag fortsätta att söka sommarjobb.

Undra om man i sina ansökningar bör skriva att man inte under några som helst omständigheter kan jobba helgen 19-20 juni...?

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Ser oxå fram emot OS. Har till och med tränat grabbarna så att de nu ser all möjlig vintersport med glädje. Det kallar jag bra uppfostran! ;-)

2010-02-05 @ 17:05:52
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0