Mot varmare breddgrader mitt i OS!

Runt klockan elva ikväll lyfter jag mot Krabi. Klockan sex imorgon bitti, svensk tid, spelar Tre Kronor mot Finland. Då befinner jag mig fortfarande ombord. Faktum är att matchen med största sannolikhet är färdigspelad när jag landar (jag har givit mamma stränga order att messa mig resultatet så jag får det så fort jag slår på mobilen).

Här kan man tala om känslomässig förvirring. Jag är så glad och tacksam över att jag ska få tillbringa ett par dagar i värme och lämna dessa gigantiska snövallar och bitande minusgrader. Men det svider rejält att jag missar matchen.

Ni får hålla tummarna i mitt ställe. Dels för en svensk seger men också för att Foppas tolv år långa måltorka i OS bryts.
Visst unnar vi honom att få göra ett par strutar?


Utsikten de närmsta dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0