Tjena gymmet - det var ett tag sedan...

Nackdelen med att föra träningsdagsbok är att man - lite förvånat - upptäcker hur många dagar det faktiskt går mellan tillfällena. Jo, visserligen har jag legitima anledningar till att inte besöka mitt gym så ofta - det är ju inte lätt för mig att "ta ett litet pass" efter arbetsdagens slut om jag befinner mig i Phuket. Men ändå. Det var flera veckor sedan jag sist tränade. Och jag har faktiskt varit hemma ganska många dagar.

Idag tog jag mig i alla fall dit. Och det var så härligt. Det är full kaos på anläggningen nu för de håller på att bygga om så större delen av sin träningstid springer man runt och letar efter maskinerna, men det är också träning! 
Jag körde bröst, triceps och mage. Kommer att känna av det imorgon. Liksom min arma hälsena (har fortfarande inte kommit till skott och ringt en läkare). Snömodd förbättrar inte direkt en inflammation.


Det finns ett gym för alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0