Från väst till öst

Jag såg hela OS-invigningen i natt. Klockan ringde 2.55. Jag tände lite ljus och satt sedan och väntade på att den svenska truppen skulle göra entré.
Lite tårögd blev jag nog när Foppa kom in på arenan med fanan i handen. Och stolt!

Men vad hände på slutet när den olympiska elden skulle tändas? När tekniken strulade och Waynes Gretzkys ärofyllda uppdrag blev ett fiasko. Han kallas ju inte för "The great one" utan orsak.

Nu ska jag ställa om mig till Thailandstid. Ikväll åker jag iväg på jobb i fem dagar. Förvirrande att ha OS i väst och jobbet i öst under ett par veckor. Som om det inte var tillräckligt svårt redan att veta om det är dag eller natt ibland.

Den störste genom tiderna, trots strulande teknik.


Kommentarer
Postat av: Grabbarna

OS! sport är bäst!!!

nice blogg!

2010-02-13 @ 12:55:07
URL: http://grabbarnasomskriver.blogg.se/
Postat av: Maria

Yes, grabbar! Tack snälla!

2010-02-13 @ 13:16:31
URL: http://princessjinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0