Vårens nya glassar är här!

I våras hade jag en ritual, en helig stund, på tisdagskvällarna. Jag köpte en glass (Ben & Jerrys Wich från GB´s sortiment) och såg ett avsnitt av "LOST". Det var veckans höjdpunkt (förra våren krävdes det inte så mycket för att göra mig lycklig, eftersom jag var arbetslös och resten av tiden ägnade jag åt att söka jobb).

Häromdagen läste jag i Metro om GB´s nya sortiment, där en testpanel betygsatt vårens nyheter. En av de nya glassarna är ytterligare en från Ben & Jerry: Peanut butter cookie dough. Redan av namnet förstår man att kolesterolhalten i blodet ökar lavinartat och tandtrollen förmodligen jublar av lycka.

Det nya glassortimentet finns ute i handeln från och med imorgon. Jag har en känsla av att jag och Peanut butter cookie dough kommer att få många heliga stunder tillsammans under året.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud så gott det låter. Då vet jag vad jag ska handla inom en snar framtid då! ;) B&J's är ju rena himmelriket!

2010-02-28 @ 23:02:54
URL: http://milktonium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0