Veckan som kommer och kloka ord

Det är en händelserik vecka som ligger framför mig. Imorgon jobbar jag fram och tillbaka till Egypten (det blir en lång arbetsdag - runt fjorton timmar), på torsdag fyller bloggen ett år (det måste jag ju uppmärksamma på något sätt), på fredag är det OS-invigning, på lördag åker jag till Phuket och på söndag är det Alla hjärtans dag (inte för att det är den stressigaste dagen på året för mig).
Dessutom ska jag klämma in så många träningspass som möjligt däremellan.

Idag kommer jag dock inte göra många knop. Jag har standby mellan 12 och 18 och måste komma i säng i någolunda bra tid ikväll så jag orkar med morgondagens arbete.

Alldeles nyss var skådespelerskan Pia Johansson med på TV4. Jag lyssnade på intervjun med ett halvt öra, men jag lyckades uppfatta någonting hon sa som var så oerhört bra:

"Det sägs att när en dörr stängs så öppnas en annan. Men korridorerna däremellan är för djävliga".

De kloka orden tar vi med oss på vägen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0