Veckans "Äntligen!"

Varför ska det vara lätt när det kan vara svårt?

Att säga upp mitt abonnemang för fast telefoni och ADSL hos Tele2 visade sig vara en liten utmaning, där den främsta utmaningen i sig var att få tag på någon på kundtjänst (efter att ha suttit och lyssnat på "vi tar strax emot ditt samtal" i en halvtimme gav jag upp och började jaga dem via mail istället).

I tisdags fick jag svar av Tele2 där de drog en rejäl rövare om att de hade försökt att nå mig på mobilen utan resultat. Vilket var en ren lögn eftersom jag hade min mobil påslagen hela dagen ifråga och inte hade några missade samtal.
Så jag fick maila dem igen och syna bluffen.

I ärlighetens namn trodde jag att detta skulle bli en lika utdragen följetong som "Glamour" men så alldeles nyss fick jag en bekräftelse på min uppsägning. Äntligen! Tog "bara" tio dagar. Det måste man ju ändå anse som en ganska kort tid? Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0