Visas OS i varma länder?!

Nu ska jag iväg och jobba i fem dagar. Därför blir det blogguppehåll till och med onsdag kväll. Jag fruktar att OS inte sänds på någon kanal i Thailand (känns inte som om vintersporter är av intresse där), så därför får ni heja på de svenska deltagarna i mitt ställe (jag vet dock att jag är ledig och hemma då hockeyfinalen går, den 28 februari. Det är jag oerhört tacksam för).

Dagen till ära är det Mats Sundins födelsedag idag!

På onsdag morgon, 01:30, spelar Tre Kronor sin första match mot Tyskland.

Önskar alla läsare ett par underbara OS-dagar!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!

Jag heter Lovisa Haag och jobbar på Utbildnings Radion. Jag har läst din blogg och skulle gärna vilja komma i kontakt med dig. Vill du mejla mig dina kontaktuppgifter så kan jag förklara vad jag vill?

Vänliga hälsningar/Lovisa Haag

2010-02-17 @ 13:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0