I-landsproblemen tillbaka!

Jag har försummat mina bloggläsare de senaste dagarna. Det har helt enkelt inte funnits tid eller energi till att blogga. Men förhoppningsvis har ni istället kunnat njuta av det underbara vädret som jag inte har kunnat göra. Förrän idag.

Jag är "ledig". Har visserligen massor att plugga, alldeles för många samtal att ringa och lite andra ärenden att uträtta men jag kan sprida ut uppgifterna på hela dagen - en del av dem under hela helgen - och faktiskt unna mig lite tid i solen.

När vissa orosmoln på himlen börjar försvinna kan man istället ägna sig åt i-landsproblem. Jag älskar att ha i-landsproblem!
Dagens bekymmer: Vilken FÄRG ska man ha på bikinin idag?

När sådana frågeställningen inleder dagen är livet ganska bra.

Kommentarer
Postat av: Anita

Kom over den fine bloggen din ved en tilfeldighet. Mange interessante bokanmeldelser her!

2010-07-02 @ 11:58:16
URL: http://minekrumspring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0