I morgon är en annan dag

Jag tenderar att bli lite överambitiös ibland.
Min plan, trots att jag kom i säng i natt vid två-tiden efter en nästan tolv timmar lång arbetsdag där möjligheten att sitta ner i ett par sekunder är obefintlig, var att gå upp klockan åtta, äta en nyttig frukost och ta en sväng till gymmet för att hinna hem innan min nya jourtjänstgöring börjar vid tolv.

När alarmet gick i morse var jag medvetslös. Vaknade en timme senare och insåg mina begränsningar. Det blir inget besök på gymmet idag.

Men det är en dag i morgon också. Och den dagen är en ledig dag.

Kommentarer
Postat av: Peter S

Rätt prioriterat. Kroppen måste få styra över hjärna ibland. Jag hade samma situation. Såg Sopranos som slutar vid midnatt, sen var det Angora (som ingen utom jag i Sverige ser på eller fattar, verkar det som) till halv ett, sen kom James Spader som är jvlgt bra som dryg advokat och vips var klockan 2, sen kvart i sex rusar frun upp och sticker till jobbet och då var jag lite grusig i ögat...bestämde mig för att skita i träningen då..men vovven gnyr om man försöker sova för länge så löpning med henne utmed havet blev det.

2010-07-29 @ 11:55:41
URL: http://petersvanberg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0