Lite ändring i planerna

Av olika anledningar blev det inget jobb för mig idag. Istället är jag strandad på ett hotellrum ute i vischan, vädret är kallt och molnigt och jag har gjort det bästa för att fördriva tiden.
Gick upp tidigt och åt frukost. Sedan gick jag och lade mig igen och sov i ett par timmar (behövde det). Jag har uträttat ärenden som jag kan göra via nätet. Jag har pluggat. Druckit kaffe (jag var förutseende nog att ta med mig en vattenkokare, så nu sitter jag och sippar på en kaffe i ett vinglas).
Dessutom har jag kommit på en miljard olika aktiviteter som man skulle kunna göra i ett ödsligt hotellrum. Men samtliga av dessa inkluderar fler än en person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0