Lite spontanshopping i hettan

Vi har en helt ljuvlig inredningsbutik i förorten, Carmen i Märsta centrum, som är en sådan butik som man aldrig kommer ut tomhänt ifrån (Clas Ohlson har den effekten på mig också). De har i stort sett allt där, bra priser och en oerhört trevlig och serviceinriktad personal.

Alldeles nyss var jag in dit i ett litet, litet ärende (skulle inte köpa någonting till mig själv). Men ut därifrån kom jag med en STOR kasse - med saker till mitt eget hem.


Det första jag ser när jag kommer in i butiken är duk-tyngder. Det behövde jag verkligen, för jag hade sönder mina tidigare förra sommaren och det kan storma ganska rejält på min balkong (springa och leta duk på gården är inte speciellt roligt).
Visst var dem söta?


Den här skylten sammanfattar hela min personlighet. Mitt liv vore ingenting utan kaffe och choklad. Eller män.


En tavla som lite inspiration i mitt skrivande. En rosa skrivmaskin. Den ropade mitt namn.

Att shoppa är trevligt när man har råd att göra det. Jag tackar Gud för att jag har ett jobb igen!

Kommentarer
Postat av: A-K

Finfin shopping tycker jag! Det är alltid kul att göra fynd och Grattis till jobbet! (bättre sent än aldrig!) Kram/A-K :)

2010-07-17 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0