Nytt favoritköpcentrum!

Sista chansen: Sollentuna centrum.

Tänk om jag hade valt att åka dit på en gång. Då kanske jag inte hade stukat min redan onda fot TVÅ gånger (jag tycker verkligen att det är en bedrift) eller kommit hem igår arg som ett bi.

Älskar, älskar, älskar Sollentuna centrum! Inte nog med att jag hittade ett par bekväma tantskor som klarar en hel arbetsdag - det var dessutom luftkonditionerat och folktomt. Jag behövde inte armbåga mig fram som en besatt.

Jag drar en suck av lättnad. Uppdrag utfört.


Kommentarer
Postat av: A-K

Om man tycker om sushi finns det ett bra ställe i Sollentuna centrum där man kan njuta av god mat efter lite shopping.

Ecco skor = fötternas paradis :)

Kramis / AnnaPanna

2010-07-15 @ 22:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0