Tillbaka till the scene of the crime

Efter en välbehövlig paus på cirka exakt tio och ett halvt år så återvände jag idag till kommunens gym, skaffade mig ett kort där och körde ett träningspass.
Sedan jag var där senast har de bytt namn två gånger, byggt ut lite grann och målat om samt bytt ägare (vilket var en förutsättning för att jag över huvud taget skulle sätta min fot där igen - universum är inte stort nog att rymma oss båda).

Jag ska väl klargöra att jag jobbade där fram tills i oktober 1999 då jag började att flyga istället. Det var meningen att jag skulle fortsätta att träna privat där sedan men redan efter ett par gånger insåg jag att jag behövde miljöombyte. Och nu, ett decennium senare, är jag tillbaka.

Och jag är riktigt taggad. Det blir nog en bra träningshöst, det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0