Vinst och beställning

När jag loggade in på Boktipset imorse upptäckte jag till min stora glädje att jag hade vunnit en bok: "Bittrare än döden" av systerduon Camilla Grebe och Åsa Träff. Sådant kan förgylla en hel dag.
Det är systrarnas andra bok. Min recension av deras debutbok kan ni läsa HÄR.



Eftersom det är min första officiella arbetsdag idag och dessutom kronprinsessans födelsedag så förbeställde jag även en bok till mig i present (man behöver ge sig själv gåvor ibland - i synnerhet när ingen annan gör det).

Vårt bröllop : Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel 19 juni 2010

Bröllopsboken. Släpps den 19 augusti. Jag bara ÄLSKAR omslagsbilden på den här boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0