En hemmafixares födelsedag

Hemmafixaren Martin fyller år idag.
Igår skrev jag ett mail till redaktionen på SVT (sann historia) för att uppmärksamma detta, men till min stora sorg finns inte Martins namn med i tablån idag. Har han fått sommarlov från sändningarna? Eller är det kanske så att SVT har tagit sitt förnuft till fånga och ska ge honom ett alldeles eget tv-program som han nu håller på att förbereda?

Jag har ingen aning. Jag har inte pratat med honom på evigheter. Däremot vet jag att Martin sprang Stockholm Marathon i lördags.

Jag tror inte att jag känner någon som har så mycket överskottsenergi som den killen.

STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG, UNDERBARA MARTIN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0