Gråtfesten är påbörjad!

Igår köpte jag ett ekonomipaket med näsdukar. Jag lär behöva dem. För jag kan tänka mig att det blir en rejäl gråtfest imorgon om den här kvällen blev så känslosam som den blev.
Vilken underbar konsert till brudparet vi blev bjudna på! Stående ovationer. Jag är helt tagen.

Lite reflektioner från dagen:

*Prinsessan Madeleine gjorde en oförglömlig entré och comeback till Riksdagens middag i brudparets ära. Jag tappade andan! Hon kommer att få löpsedlar imorgon.

*Chefen på Konserthuset var helt underbar som ciceron för kvällens konsert. Vilken härlig människa! Han förvandlade en tillställning som riskerade att bli stel och trist till någonting alldeles, alldeles underbart.

*Drottning Silvias tårar. Jag kan inte påminna mig att jag någonsin sett drottningen rörd till tårar tidigare. Ett minnesvärt ögonblick.

*Kronprinsessan Victoras äkta lycka och glädje. Some things were meant to be.

Wow, vilken dag vi har att se fram emot imorgon! Det kommer att bli en kavalkad av glädjetårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0