Bästa hemmafixaren Martin ger tips och råd om uteplatser

Som klistrad satt jag framför tvn imorse (eller förmiddags om man så vill) och riktigt njöt av Martins medverkan i SVTs morgonprogram. Idag var temat trädgård och uteplatser.
Han är så duktig och inspirerande att det är synd och skam att han bara är med i tio minuter varannan vecka. Martin borde ju vara på tv varje dag. Undra om man ska starta en namninsamlingslista och överlämna till SVT eller något?

Av princip är jag emot att man ska finansera tv-sändningar med licenspengar, men om Martin var med på tv oftare kanske jag skulle ändra uppfattning. Jag skulle i alla fall överväga att göra det.

För er som missade Martins goda råd imorse, kan se dem nedan.



Vet ni, jag tycker så pass mycket om Martin att han från och med idag har en egen kategori här på bloggen. Det har inte ens David Bowie. Eller Foppa. Det är med andra ord en mycket sällsynt ära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0