En inredningshyllning till Montazami

Sedan klockan sju imorse har jag lekt housewife. Har knappt suttit ner alls på hela dagen (åt till och med nudlar till lunch, för då försvann inte så mycket tid till att laga mat). Kanske är jag ovanligt noggrann, för trots att jag har hållt igång nonstop har jag fortfarande två tredjedelar kvar av lägenheten att städa (och jag bor inte särskilt stort).
Men det ska ju piffas också. Det räcker liksom inte med att bara dammsuga och skura. Nej, då. Det ska bytas dukar, ljus och andra detaljer (i de två fina vita ramarna jag köpte på Zara Home häromveckan, har jag ramat in kronprinsessan och Daniel - Martin kommer att dö avundsdöden).
När jag rotade i gömmorna efter en vårig duk att pryda köksbordet med, så hittade jag en med toffsar på! Maria Montazami skulle bli så glad om hon kom över på en fika någon dag. Hon skulle känna sig som hemma.

Och så har Ricky Martin avslöjat att han är gay. Vilken skräll, hörrni!

Kommentarer
Postat av: Lilla O

Riktigt otippat med Ricky Martin ;-)

2010-03-30 @ 21:05:53
URL: http://lillaosblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0