Kapitulerar för Maria Montazami!

Det är inte så att Maria Montazami har gått mig förbi. Inte alls. Har man missat uppståndelsen kring henne så har man antingen legat i koma det senaste halvåret eller besökt en annan planet.
Men idag var första gången som jag såg ett avsnitt av "Svenska Hollywoodfruar". Och jag kapitulerade direkt: jag fullkomligt ÄLSKAR Maria Montazami.

Inte nog med att hon har lyckats få ett helt land att börja kalla "ostbågar" för "ostkrokar". Snart kommer samtliga svenska hem att vara dekorerade med 70-talstofsar och hudfärgade läppstift kommer att pryda läpparna på varenda trendmedveten kvinna (två saker som ingen tidigare saknade eller ens i sina värsta mardrömmar kunde tro skulle komma tillbaka).

Kvinnan är en stilikon! Hon skulle utan svårighet kunna få oss att börja spela LP-skivor igen om hon så ville.

Däremot har jag väldigt svårt att tro på att Anna Anka är född 1971. Det lilla fruntimret ser sliten ut. Eller kanske är det så att bitterhet och taskig attityd gör att man åldras i förtid?
Jämför med den mysiga Montazami!




Kommentarer
Postat av: Mika

Du skojar... Anna Anka ÄGER...!!!

2010-03-18 @ 00:38:41
URL: http://mikaaalto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0