Inte för att jag vill gnälla, MEN...

Min outfit imorse när jag begav mig ut på min powerwalk (en timme och fyrtio minuter - jag börjar att gråta om det inte syns resultat på vågen på måndag morgon) bestod av bland annat en täckjacka. I maj! Det kändes ganska olustigt faktiskt.
I dag hade jag äntligen samlat tillräckligt med mod för att säga upp medlemskapet på mitt gym! Nu är det visserligen två månaders uppsägningstid och då räknar man inte kalendermånader utan efter autogirot. Så min sista träningsdag där bli den 31 juli. Sedan ska jag byta ställe att träna på.
Det känns faktiskt lite vemodigt, för jag har tränat på samma gym i lite över fem år. Men en förändring av ställe och lokaler kanske bidrar till en nytändning i träningen. Förmodligen kommer det att behövas i mitten av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0