Kort sammanfattning av de senaste dagarnas händelser

Jag har försakat er mina kära bloggläsare den senaste tiden. Jag är medveten om det. Men det har varit mycket den senaste tiden plus att min tillgång till internet är strängt begränsad sedan jag började använda Tele 2´s mobila bredband (orkar inte gå in på turerna kring det nu, men tro mig att jag kommer att göra det så småningom).

Igår läste jag ut en bok - "I de lugnaste vatten" av Viveca Sten. Men den ids jag inte ens recensera. Jag gav den 1 plus i betyg med motiveringen att det är en trist helylledeckare i skärgårdsmiljö. Kan det måhända vara så att jag är lite less på deckargenren? Möjligt. Men jag tror inte att den hade fått ett högre betyg annars heller. Den var alldeles för präktig för min smak.



På kvällen hyrde jag "It´s complicated" med Meryl Streep, Alec Baldwin och min stora favorit Steve Martin (min pappa är en kopia av honom utseendemässigt). Den var faktiskt helt ok. En liten mysig film som inte krävde allt för mycket av mig som tittare.





Och idag har jag tränat sammanlagt i tre timmar och femton minuter.

Så! Det är på ett ungefär vad jag har haft för mig den senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0