Mot en helt mobil tillvaro

Imorgon är det sista dagen jag har hemtelefon. Samt ADSL. Därefter ska jag börja använda mobilt bredband (som jag redan har betalat för i tre månader).
Saken är den att jag tog ur den lilla manicken ur förpackningen för flera månader sedan för att undersöka hur jag skulle använda den. Men instruktionerna var skriva på ett så invecklat sätt att jag lade allting åt sidan. Sedan har tiden bara runnit iväg.
Jag medger att min framförhållning inom just det området varit dålig, men det löser sig väl.

Hur som helst så kommer jag inte att sakna min hemtelefon. Inte ett dugg. De flesta telefonförsäljare lyckades jag bli av med, men tydligen kan man inte spärra samtal från diverse statistiska undersökningar. Och dessa människor ringer alltid på kvällen när jag står och lagar mat.

Nu är det slut med det. Jag ser fram emot en helt mobil tillvaro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0