Norrmän sätter käppar i hjulen

För cirka tolv dagar sedan var jag på en jobbintervju som flygande för ett norskt flygbolag. Jag tyckte att intervjun gick riktigt bra och jag fick en bra kontakt med kvinnan som hade den. Kursen skulle börja den 17 maj.
Sedan hörde jag inget mer. Förrän härom dagen då en vän som redan fått plats på kursen meddelade att hon fått beskedet att kursen var inställd.
Ok, tänkte jag. Synd, men då behöver jag åtminstone inte gå och fundera längre utan kan söka mig vidare.
Idag fick jag ett samtal av den trevliga kvinnan som intervjuade mig. Hon ville bara tala om att norrmännen ställt in kursen som jag hade blivit antagen på.
Norrmännen gör verkligen sitt bästa i år för att inte vara på god fot med mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååå neeeeeej, kukens fitta jävla satans bajsskitfan helt enkelt.



åååå så trist, du kommer träna dig ifrån ångesten...mmmm så e det, skriv klart boken så jag kan lämna in den, sen säljer den och du slipper jobba....bra va?

2010-05-03 @ 21:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0