Ok. Lite panik nu.

Jag har en extrem panik just nu. Av fyra anledningar:

1. Martins medverkan i SVTs morgonprogram igår. Glömde att spela in det. Kommer inte in på SVT Play på grund av att jag numera har mobilt bredband. Paniken är total.

2. Jag hittar inte min mapp där jag har ALLA betyg från skolor och jobb jag har haft. Den är borta. Och de intygen kan man ju verkligen ha nytta av när man söker jobb.

3. Jag har fortfarande inte hittat ett jobb! Eller jo, jag har sökt flera. Jag har bara inte fått något ännu.

4. Det sista avsnittet av "LOST" har visats i USA (och resten av världen utom Sverige). Jag är så sjukt nyfiken på hur det slutar. Alla verkar veta det utom jag. Känner mig utanför.

Kommentarer
Postat av: Limpan :)

Gulle dig! Dem behöver extrapersonal här hos oss på Långholmen :) Vill du att jag tippsar om dig? Hör av dig till mig min stjärna ! Pöss Linn (Limpan)

2010-05-29 @ 18:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0