Så det kan bli!

Idag började jag min dag mycket tidigare än igår. Och har hunnit med så mycket mer. Började med en powerwalk på en och en halv timme, sedan hann jag med en sväng till Kista Galleria (skulle bara ha nagellacksremover, men kom ut därifrån med ett nytt nagellack, ett läppglans och ny ögonskugga också - märkligt) innan jag gick till gymmet och körde ett hårt benpass (de har äntligen lagat benpressen på gymmet nu, men det hjälps inte: jag kommer att byta gym. Ska bara säga upp medlemskapet först).

Väl hemma igen (då var jag ganska skakig i benen kan jag säga) så upptäckte jag till min stora glädje att en av mina favoritförfattare - Ann Cleeves - kommit ut med en ny bok. Den var jag bara tvungen att beställa (ibland har jag helt enkelt inte tålamodet att vänta på att biblioteket ska köpa in böckerna jag vill läsa). Och när jag ändå var i gång så beställde jag även Marian Keyes senaste.

Så när jag summerar dagen så här långt, kan jag konstatera att jag har gjort av med en massa pengar. Så det kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0